מילדות ועד בגרות

כולנו נולדים עם "הקול המרפא" זה שגורם לנו להאמין בעצמנו,

להתגבר על קשיים ולסלול את הדרך אל הייעוד שלנו. לעיתים קול זה נחלש כל כך במהלך חיינו, עד כי נדמה לנו שאבד לנצח. עוד על "הקול המרפא" ככלי העצמה והדרך לגילויו.

"הקול המרפא" נמצא בתוכנו. תמיד היה אך לעיתים עם השנים נאלם -נעלם.
"הקול המרפא" זהו קולו של התינוק: הקול המחייך, הקול הצוחק, הקול הבוכה. הקול שגורם לתינוק להאמין בעצמו וביכולותיו כאשר הוא נופל, פוחד או מתוסכל. הקול שגורם לו לא לפחד, להתאמץ ולנסות שוב.

לצידו של התינוק נמצאים ההורים ,אבא ואמא ,המהווים משענת לתינוק. הוא תלוי בהם. הם הביטוי החיצוני שלו. הם המאפשרים לו להוציא מן הכוח אל הפועל את הפוטנציאל הפנימי החבוי בו ובקולות שלו.

כשקולות האם והאב חוברים לקולות המרפאים של התינוק,ומאפשרים לו ביטוי מלא ללא עכבות, הם מעצימים אותו. התינוק הגדל לילד ואחר כך הופך להיות מבוגר, לומד להאמין ולבטוח בקולות היוצאים מפיו,להקשיב להם ולחיות על פי הם.
קולות אלו מצמיחים ומדריכים אותו בדרך בה הוא בוחר ללכת.
ההתנסויות והמבחנים שהוא עובר מהווים עבורו כלי לימוד להבנת צרכיו ואישיותו.

אם קולותיו הפנימיים והמרפאים של הילד עומדים בסתירה לקולות ההורים: המרעילים, המחלישים והמקטינים (פחד, חוסר ביטחון, חוסר אמונה במסוגלותו של הילד ועוד), ייחלשו קולותיו המרפאים של הילד ויאלמו עד כי ידמה שהם נעלמו כליל.

הקולות האלו לא ממש נעלמים. הם נשארים חבויים ובבוא "הגואל"
הם מחוללים ניסים. מהו אותו "גואל"?: המוכנות שלנו לשחרר את המחשבות, הרגשות והקולות המחלישים. אם נעשה זאת, נגלה כי "הקול המרפא" מתחבר אל התדר של השמחה, הרכות, והאהבה האינסופית ללא תנאי.

מסע החיים מאפשר לכל אחד מאיתנו חופש בחירה בכל רגע נתון.
כולנו צריכים לקחת אחריות על הקול שבחרנו להישמע לו בבחירותינו השונות, אם זה קולו של הפחד, הכעס או הקול המרפא.
"הקול המרפא" שבתוכנו מחזק כל אחד מאיתנו ברמה הפיזית, הרגשית, והרוחנית, ומעודד כל אחד מאיתנו להגיע אל האמת שלו והייעוד שלו בחיים.

בכל אחד מאיתנו קיים "הילד" עם "הקול המרפא".
ככל שיותר אנשים יתחברו אל "הקול המרפא" שלהם, תיווצר חברה בריאה, מאוזנת ושלימה יותר, היכולה לקיים מערכות יחסים מתוך אמון וביטחון באחר.

ככל ש"הקול המרפא" מתחזק בנו, הוא מאפשר לנו לרפא את הסביבה הקרובה לנו (ילדינו, בני זוגנו, חברינו והורינו), ממצבים מחלישים פיזיים ונפשיים. אנשים שקולם המרפא חזק יכולים לזהות קולות מרעילים, מחלישים, מקטינים, מאשימים, מפחדים ומכעיסים, ולנטרל אותם.

התחושה הנלווית לאדם שחווה את עצמו דרך קולו המרפא היא של: שלימות. נוכחותו בלבד של אדם כזה, יכולה להעביר לאדם אחר תדרים אנרגטיים שונים המעוררים גלים של שינוי.

השינוי משפיע בין היתר על זרימת הנוזלים באזור מיתרי הקול שלנו.
הזרימה הנעשית רכה יותר, מאפשרת לקול קשה להתרכך. המיתרים פחות נוקשים. הרכות מחלחלת אל הנימה של הקול ואנשים מוצאים את קולם משתנה ובעל איכות אחרת.
איכות אחרת = תדר אחר, גבוה יותר.
תדר גבוה יותר = התקרבות לריפוי.
ריפוי = קרינה של תדרים אנרגטיים ברמה גבוהה.
תדרים אלו מעוררים באנשים שינוי כלשהו.

לפעמים השינוי שאדם חש בקרבת אדם נעים יותר- גורם לו דווקא להתנהגויות הפוכות מהמצופה. כלומר - לעיתים עשוי הדבר לעורר התנגדות, כעס והאשמה.

ההתמדה בשימוש בקולות המרפאים יביאו את האחר: בן זוג, ילד, חבר ובוס - להכיר ולהתיידד עם הקול הזה עד אשר ימצא אותו בתוכו.
אז יחול השינוי התנהגותי.

גילוי "הקול המרפא" וחזרה אליו, משיבה אותנו אל הילדות המוקדמת.
הרכות שב"קול המרפא"מחזירה אותנו אל הצחוק והשמחה, אל הבכי והאהבה, אל גופנו ואל נשמתנו. המסע הזה אינו פשוט מאחר וקשה לנו המחשבה שאולי ניפגע שוב. לכן לא פעם איננו רוצים כלל לנסות.

בואו נעשה אנחנו למען עצמנו, על מנת לשנות את השרשרת הבין-דורית העתיקה, ולהפוך את הדורות הבאים לדורות בריאים יותר במערכות היחסים שלהם עם עצמם, מאוזנים יותר ובעלי כוחות ריפוי גבוהים.